Werkwijze
Werkwijze
Organisatie
Organisatie
123Reünie verzorgt uw reünie vanaf 500 personen van A tot Z. Denk hierbij aan promotie, reüniewebsite, administratie, catering, fotografie etc. Ook is het mogelijk om losse onderdelen door 123Reünie te laten verzorgen. Graag presenteren wij de diverse mogelijkheden
Contactpersoon
Contactpersoon
Tijdens het voortraject, de reüniedag en de afronding is 123Reünie de directe contactpersoon voor de reünist. Tijdens kantooruren staan onze medewerkers voor u en de reünist klaar om vragen te beantwoorden, te assisteren bij aanmelden en tips te geven. De contactgegevens van 123Reünie en de url van de reüniewebsite worden vermeld op alle communicatiemiddelen.
Reüniewebsite
Reüniewebsite
Via de reüniewebsite (met een unieke url) kan de reünist zich aanmelden voor de reünie. Tevens vindt de reünist hier het laatste nieuws over de reünie, de links naar de social media kanalen, de lijst met aanwezige reünisten en bestaat de mogelijkheid om via de website contact op te nemen met andere reünisten. De reüniewebsite wordt ook gebruikt voor de toegangscontrole tijdens de reünie.
Promotie
Promotie
In samenwerking met onze opdrachtgever stellen we een passend promotieplan samen om een zo groot mogelijke groep potentiële reünisten te bereiken. Via diverse kanalen (lokale media, social media en de huidige leerlingen/medewerkers etc.) verwijzen we de reünist naar het centrale platform van de reünie: de reüniewebsite.
Catering
Catering
Tijdens de reünie worden oude herinneringen opgehaald onder het genot van een hapje en een drankje. De catering vormt een belangrijk onderdeel van de reüniedag. In overleg met de school bepalen we wat er tijdens de reünie wordt aangeboden (drankjes, lunch, broodjesbar, hapjes diner etc.).
Financiën
Financiën
Geen zorgen en weinig kosten voor de school is het motto van 123Reünie. De diverse reüniekosten worden gedekt door een schappelijk toegangsbedrag voor de reünist. De hoogte van het toegangsbedrag is afhankelijk van de rol die 123Reünie gaat spelen in de organisatie en catering.
Organisatie
Organisatie
123Reünie verzorgt uw reünie vanaf 500 personen van A tot Z. Denk hierbij aan promotie, reüniewebsite, administratie, catering, fotografie etc. Ook is het mogelijk om losse onderdelen door 123Reünie te laten verzorgen. Graag presenteren wij de diverse mogelijkheden.
Contactpersoon
Contactpersoon
Tijdens het voortraject, de reüniedag en de afronding is 123Reünie de directe contactpersoon voor de reünist. Tijdens kantooruren staan onze medewerkers voor u en de reünist klaar om vragen te beantwoorden, te assisteren bij aanmelden en tips te geven. De contactgegevens van 123Reünie en de url van de reüniewebsite worden vermeld op alle communicatiemiddelen.
Reüniewebsite
Reüniewebsite
Via de reüniewebsite (met een unieke url) kan de reünist zich aanmelden voor de reünie. Tevens vindt de reünist hier het laatste nieuws over de reünie, de links naar de social media kanalen, de lijst met aanwezige reünisten en bestaat de mogelijkheid om via de website contact op te nemen met andere reünisten. De reüniewebsite wordt ook gebruikt voor de toegangscontrole tijdens de reünie.
Promotie
Promotie
In samenwerking met onze opdrachtgever stellen we een passend promotieplan samen om een zo groot mogelijke groep potentiële reünisten te bereiken. Via diverse kanalen (lokale media, social media en de huidige leerlingen/medewerkers etc.) verwijzen we de reünist naar het centrale platform van de reünie: de reüniewebsite.
Catering
Catering
Tijdens de reünie worden oude herinneringen opgehaald onder het genot van een hapje en een drankje. De catering vormt een belangrijk onderdeel van de reüniedag. In overleg met de school bepalen we wat er tijdens de reünie wordt aangeboden (drankjes, lunch, broodjesbar, hapjes diner etc.).
Financiën
Financiën
Geen zorgen en geen kosten voor de school is het motto van 123Reünie. De diverse reüniekosten worden gedekt door een schappelijk toegangsbedrag voor de reünist. De hoogte van het toegangsbedrag is afhankelijk van de rol die 123Reünie gaat spelen in de organisatie en catering.
Organisatie
Organisatie
123Reünie verzorgt uw reünie vanaf 500 personen van A tot Z. Denk hierbij aan promotie, reüniewebsite, administratie, catering, fotografie etc. Ook is het mogelijk om losse onderdelen door 123Reünie te laten verzorgen. Graag presenteren wij de diverse mogelijkheden
Contactpersoon
Contactpersoon
Tijdens het voortraject, de reüniedag en de afronding is 123Reünie de directe contactpersoon voor de reünist. Tijdens kantooruren staan onze medewerkers voor u en de reünist klaar om vragen te beantwoorden, te assisteren bij aanmelden en tips te geven. De contactgegevens van 123Reünie en de url van de reüniewebsite worden vermeld op alle communicatiemiddelen.
Reüniewebsite
Reüniewebsite
Via de reüniewebsite (met een unieke url) kan de reünist zich aanmelden voor de reünie. Tevens vindt de reünist hier het laatste nieuws over de reünie, de links naar de social media kanalen, de lijst met aanwezige reünisten en bestaat de mogelijkheid om via de website contact op te nemen met andere reünisten. De reüniewebsite wordt ook gebruikt voor de toegangscontrole tijdens de reünie.
Promotie
Promotie
In samenwerking met onze opdrachtgever stellen we een passend promotieplan samen om een zo groot mogelijke groep potentiële reünisten te bereiken. Via diverse kanalen (lokale media, social media en de huidige leerlingen/medewerkers etc.) verwijzen we de reünist naar het centrale platform van de reünie: de reüniewebsite.
Catering
Catering
Tijdens de reünie worden oude herinneringen opgehaald onder het genot van een hapje en een drankje. De catering vormt een belangrijk onderdeel van de reüniedag. In overleg met de school bepalen we wat er tijdens de reünie wordt aangeboden (drankjes, lunch, broodjesbar, hapjes diner etc.).
Financiën
Financiën
Geen zorgen en geen kosten voor de school is het motto van 123Reünie. De diverse reüniekosten worden gedekt door een schappelijk toegangsbedrag voor de reünist. De hoogte van het toegangsbedrag is afhankelijk van de rol die 123Reünie gaat spelen in de organisatie en catering.
Partners